BLACK JESUS?

BLACK JESUS

Här om dagen då jag var påväg hem från gymmet slickandes på en väldigt söt klubba, älskade den asså sheet, tuggumi och allt i mitten LOVELY <3, anyway när ja slickade på min klubba så fick jag det där klippet black jesus från family guy i huvudet.
Tänk så ligger det nått i det där hela liksom, who knows?
Min teori är att på nått konstigt sätt det fanns en riktigt skäggig gubbe som var svart, och som bodde i Jerusalem och hur hela den där historien går ihop vill säga nu då.
Men jag tror att när jesus(BLACK) dog så soppade alla jerusalembor undan alla spåren gjorde så att det var en vit gubbe som skulle va gud istället, tänk det var en jättefin stad men tänk om ALLA var rastister?! dem kunde inte tillåta att en svart man hade blivit legend liksom? uncool!
Min teori om att jesus är svart blev allt större när jag gick till församlingshemmet igår, då sa prästen att GUD är allt. verkligen allt!? alltså han kan va svart!
Men tänkte också att gud är ganska knasig, liksom han är allt från en japanese som bor med råttor och en brödrost till drottning silvia och inladg sill.
KNAS HISTORIA VILL SÄGA, kan man inte starta en ny trend att gud var svart istället? vore sååå awesome faktiskt!!!
hehe tänk ku klux kan då, KILL THE WITHE PEOPLE BITCHES!!!
Kanske bra med lite omväxling?
________________________________________________________________________________________________:__________
Now to the good stuff brushes o mushes...
VÄLTRÄNADE MÄN O HÄSTAR <3 :)
ASSÅ SHEEEET!
_____________________________________________________________________________________________
KÄNNER FÖR O RIDA!?
_________________________________________________________________________________________________
Mycket nöje på denna snart ledande blogg i sverige.
Ha de gött alla trevliga män och snygga kvinnor!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0